Ik ben Danny, 27 jaar uit Almere. Ik woon nu 2,5jaar samen in NL met mijn vriendin uit Finland.
Nu heeft zij nogal heimwee en hebben we besloten dat we naar Finland gaan verhuizen begin augustus 2010 om het daar te proberen. Ik heb daar al een toelatingstest gedaan om te gaan studeren aan Haaga-Helia en daarvoor ben ik geslaagd!
We zijn nu bezig het een en andere te regelen voor de verhuizing, we hebben een huurhuis en gaan die een dezer dagen al opzeggen aangezien mijn vriending al eind februari terug gaat omdat ze al een baan heeft gevonden en ik weer tijdelijk bij mijn ouders in huis ga!
Ik krijg as maandag een verhuizer over de vloer om te kijken hoeveel m3 we mee verhuizen en dan maakt hij een vrijblijvende offerte, maar mijn vraag is nu eigenlijk, hebben jullie nog tips of iets dergelijks om onze spullen richting Finland te krijgen? Het liefst ook niet zo duur uiteraard!
Via internet heb ik 6 offertes aangevraagd en er heeft maar 1 bedrijf gereageerd...beetje jammer, dus alle tips en trucs zijn welkom!
Ik hoor het graag!
Groeten Danny & Katri